Prekybos centrus okupuoja agresyvūs „Teleloto” bilietų pardavėjai

20151211_133610

Būkite budrūs, prekybos agentai jus užklups netikėtai

Teleloto loterijos prekės ženklą valdanti UAB „Olifėja” jau daug metų stabiliai kraunasi pelną iš patiklių Lietuvos gyventojų, kurie dėl savo vargano gyvenimo tikisi greitai ir lengvai praturtėti. Tačiau tokia laimė nusišypso tik vienetams, o štai loterijos organizatorių pelnas tikrai įspūdingas. Štai 2014 metais UAB „Olifėja” apyvarta buvo virš 50 000 000EUR. Dvigubai nuo 2013m. užauginę apyvartines lėšas, įmonės vadovai atrodo sieks jas dar didinti. Apie tai byloja jų darbuotojų  elgesys didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose. Gyventojams greičiausiai jau įkyrėjo iki šiol naudojama loterijos bilietų pardavimo taktika, kuomet prekybos centrų kasininkės- pardavėjos buvo įpareigotos kiekvienam pirkėjui pasiūlyti ir „Teleloto” bilietą. Prieš keletą dienų didžiųjų miestų prekybos centruose pasirodė raudonomis „Teleloto” ženklu pažymėtomis liemenėmis vilkintys agentai. Jie kalbina kiekvieną užsukusį į prekybos centrą klientą ir siūlo jam nusipirk loterijos bilietą.

„Agresyvus jaunuolis, neleido net daiktų pasiimti iš saugyklos, primygtinai prašė nusipirkti iš jo bilietą. Nors dažnai nusiperku „Teleloto”, tokia bilieto pasiūlos forma mane atgrasė ir nusprendžiau nepirkti.””-pasakojo susidūrusi su bilietų pardavėju pensininkė.

Bilietus bandoma parduoti bet kokioje prekybos centro vietoje

Bilietus bandoma parduoti bet kokioje prekybos centro vietoje

Šį bilietų pardavėją buvo galima pamatyti visur. Jis šnekino žmones prie prekių lentynų, eilėse prie kasų ir visur kitur, kur tik pastebėdavo prekybos centro lankytojus. Tikrai buvo daug tokių, kurie susigundydavo nusipirkti vieną ar kelis bilietus.

Šaltiniai teigia, kad bet kokios loterijos ar azartinių lošimų organizatoriai  nuo parduotų bilietų pinigų sumos pelnui atseikėja 50% pajamų, likusią dalį paskirsto reklamai, darbuotojų atlyginimams, mokesčiams,  TV eterio išpirkimui ir tik likučius padalina priziniam fondui.

Kiekvienas nori, kad jo šventinis stalas būtų kuo sotesnis, nori to ir įvairių loterijų savininkai, tik jų „stalo” dydis smarkiai skiriasi nuo eilinių Lietuvos gyventojų, todėl pirkdamas bilietą gerai pagalvok, kam tu keli šventinę nuotaiką.

meslaisvi.lt