Alkopramonės triukai kaip prisijaukinti naujus klientus(2)

  Jau rašėme, kokius būdus naudoja alko-pramonė, kad prisiviliotų naujus savo produktų vartotojus. Čia dar vienas pavyzdys, kuomet šio verslo atstovai prisijaukinti naujus klientus stengiasi nuo pat mažumės. Turbūt kiekvienas prisimenat, kaip vaikystėje norėjosi kuo greičiau užaugti, tapti suaugusiu. Šiuo natūraliu mažo žmogučio noru ir naudojasi alkoholio pramonės magnatai. Didelė dalis visuomenės įvairias šventes švenčia prie butelio šampano. Tai susiformavusi tradicija, kuri turbūt dar ilgai gyvuos mūsuose. O kaip mažyliui greičiau priartėti prie suaugusių, jei ne atšvęsti pavyzdžiui savo gimtadienio su buteliu „vaikiško šampano” Žinoma, daugelis pasakys, kad šis gėrimas yra paprasčiausias limonadas ir nieko čia baisaus. Narkologijos specialistai teigia, kad alkoholizmas yra fizinė, dvasinė ir psichologinė liga. Paskutinis minėtas sindromas kaip tik ir tinka pradinei vartotojų pratinimo stadijai. Psichologiškai nuteiktas šventes švęsti tik su šampanu, užaugęs žmogus jau kitaip ir neįsivaizduoja jam svarbių datų minėjimo be šio gėrimo. Gal būt nėra nieko blogo ir tame, tačiau ne vienam pradžioje ragaujančiam tik „vaikišką šampaną”vėliau alkoholinių gėrimų vartojimas priveda prie priklausomybės, kuri vadinasi alkoholizmu. Ar ne to ir siekia svaigalų gamintojai? Juk geriausias biznis, kuomet tavo klientas yra priklausomas nuo tavo prekės.

meslaisvi.lt