„Delfio“ stiliaus straipsnis: „Mokslininkai išaiškino, nuo savo šešėlio užsikrėsti virusu neįmanoma“
„Didėjant panikai dėl korono viruso, mokslininkus užgula nauji išbandymai. Paaiškėjo, kad ilgai tikintys koronoviruso grėsme asmenys šia nelemta liga pradeda bijoti užsikrėsti ir nuo savo šešėlio.
Dėl šios priežąsties viena mokslininkų grupė kažkur iš pasaulio skubiai ėmėsi tyrimų ir nustatė, kad žmonės užsikrėsti koronavirusu nuo savo šešėlio jokiu būdu negali. Jiems antrina ir grupė ekspertų iš geriausio pasaulio universiteto. Deja, vienas profesorius iš „ukmergės“ sako, kad net žinodami šią mokslininkų nustatytą tiesą, dalis žmonių vis tiek bijo savo šešėlio, jie stengiasi laikytis nuo jo vieno metro atstumo, tačiau tai sunkai gaunasi. Tokiems asmenims profesorius rekomenduoja mažiau būti saulėje, tai sumažins galimybę būti arti savo šešėlio, kas panaikins užsikrėtimo baimę.”
Juokas, juokais, tačiau pastarųjų savaičių įvykiai rodo, kad visuomenė pasidarė visiškai neatspari dezinformacija. Daugelis aklai tiki tuo, ką pateikia masinės informavimo priemonės. O pastarosios tuo ir naudojasi. Jos gali parašyti bet ką ir už tai negresia jokia atsakomybė, juk asmeniškai nei vieno neapšmeižė, neįžeidė , neužgavo. Tad ir nei vienam konkrečiam asmeniui, kuris neįvardintas vardu ir pavarde susiduriančiam su dezinformacija nėra galimybės paduoti kokią nors žiniasklaidos priemonę į teismą, nes nėra pagrindo.
Informacijos analizės asociacija(IAA) teikia psichologinę pagalbą asmenims, susidūrusiems su žiniasklaidos terorizmu, psichologiniu smurtu ar patyčiomis, jos dabar liejasi laisvai. Vienintelis būdas susigrąžinti sveiką protą yra masinių informavimo priemonių vengimas arba absoliutaus kritinio mąstymo įjungimas, kurio pagalba į žiniasklaidą galima pažvelgti kitu kampu.” Reikia suprasti, kad žiniasklaida kaip ir bet kuris kitas verslas, siekia pelno. Pelno siekimas yra jos pagrindinis tikslas. Anksčiau tai buvo daroma reklamos užsakovų dėka, tačiau ilgainiui informacinių priemonių savininkai suprato, kad didžiausias pelnas žiniasklaidoje yra užsakomieji straipsniai, paslėpta politinė reklama su verslo grupių susiję užsakymai, kurie siekia propaguodami tam tikrą gyvenimo būdą, madą ar ligą priversti visuomenę atitinkamai elgtis, pirkti tam tikras prekes arba balsuoti už tam tikrus politikus”– portalui sakė IAA prezidentas D.Jančaras
Psichologinė pagalba teikiama telefonu 8-612-87227
meslaisvi.lt