Seksualinės mažumos- profesionaliojo marketingo specialistės
Profesionalus marketingas- kuomet pardavėjas parduoda ne tai, ką nusiperka pirkėjas. Daugelis turbūt pagalvos, kas čia per apsurdas? Pabandysime paaiškinti.
Paskutinėmis dienomis visuomenėje plačiai aptarinėjama Danske Banko reklama, kurioje įterpti vaizdai ,rodantys lesbiečių intymius santykius. Tokia banko reklama daugeliui sukėlė pasipiktinimą. Tačiau, ar ši reklama, tikrai reklamuoja banką?
Žinant, kokiais tempais į mūsų gyvenimą skverbiasi seksualinių mažumų atstovai, galime daryti ir kitokias išvadas. O jeigu tai ne banko reklama, bet tokio gyvenimo būdo propagavimas, prisidengiant šia reklama? Daugeliui tokie vaizdai tik sumenkino Danske Banko autoritetą ir jie atvirksčiai, rinksis kitus bankus. Todėl tokie žmonės manys, kad ši reklama jų nepaveikė. Tačiau, galbūt tai profesionalus marketingas, ir reklamoje vaizduojami seksualūs lesbiečių bučiniai, gali patraukti ne vieną merginą pabandyti tokį gyvenimo būdą .
Jai tai ne banko reklama, tai įdomu, kokią sumą sumokėjo seksualinės mažumos Danske Bankui, kad šis sutiktų padaryti priedangą, tokio gyvenimo būdo propogavimui.
Informacijos analizės asociacija
žvelgiame kitu kampu..
meslaisvi.lt