Alaus gamybininkų triukai- gira su alkoholiu.Geriausias klientas-priklausomas klientas.
Kaip aludariams užsiauginti naujų klientų? Pasirodo labai paprasta. Reikia išleisti girą, kurioje būtų ir alkoholio. Ir ne tik alkoholio, tara, kurioje išpilstyta gira pagaminta tokios pat formos ir išvaizdos kaip ir tų pačių gamybininkų leidžiamas alus. Gamybininkai tie UAB Kalnapilio Tauro Grupė, leidžianti visą eilę stiprių ir ne visai alaus rūšių.
Tai štai, ant skardinės, kurioje supilta Tauro gira, kaip ir ant visų kitų maisto produktų pakuočių surašyta produkto sudėtis, tačiau sudėties aprašyme aiškiomis spausdintinėmis raidėmis nenurodyta, kad giros sudėtyje yra alkoholio. Alaus gamintojai į girą įpylę alkoholio vis dėl to elgiasi sąžiningai, apie alkoholio procentuotę giroje jie nurodė atskirai, skardinės viršutinėje dalyje šriftu, kuris ne visai krintą į akį, gamybininkai užrašė, kad giroje yra ne daugiau 1,2% alkoholio. Tiesa, tokį užrašą nelabai kas pastebės, ypač ištroškęs vaikas, nes norint atsigerti giros nelabai ir pagalvosi, kad ji gali būti su alkoholiu.
Geriausias klientas, priklausomas klientas. Kiek šiuo metu Lietuvoje yra žmonių, priklausomų nuo alaus nelabai kas ir atsakys, Tačiau aludariai gerai žino, kad esami alaus vartotojai kažkada „išeis”, todėl labai svarbu, kad naujieji klientai kuo greičiau priprastų prie alkoholiu pagardintų gėrimų, nes nuo bealkoholinių priklausomais žmonės ne tampa, priklausomybė gali išsivystyti tik nuo alkoholio. Todėl esančio giroje alkoholio dalis puiki priemonė pratinti naujus vartotojus alaus gėrimui ateityje.
Taip besielgianti Tauro Grupė ne išimtis, kiti gamybininkai taip pat nusiteikę pritraukti klientus. Atsirado visokiausių miksų, sidrų ir kitokių spalvotų gėrimų, jų sudėtyje kaip taisyklė alkoholio ne daug, tačiau tara, kurioje jie supilstyti visiškai identiškai tarai, kurioje supilstyti ir gaivieji gėrimai. Dažniausiai prekybos centruose šie gėrimai yra sustatyti greta vienas kito ir mažiesiems vartotojams gali pasirodyti kaip paprasčiausias limonadas.
meslaisvi.lt