DPD kurjeriai skęsta mele, pasiteisinimai dėl nepristatytų prekių- pažeistos pakuotės. Pardavėjai sako kitaip.
Ši istorija prasidėjo nuo eilinio užsakymo internetinėje prekyboje. Parduotuvėje RDE.lt rugsėjo 23d. klientas nusipirko išmanų telefoną, tiksliau sakant tik sumokėjo už jį. Praėjus beveik dviems savaitėms po užsakymo spalio 5d. pirkėjas savo mobiliajame telefone sulaukė sms pranešimo iš kurjerių paslaugas teikiančios bendrovės DPD. Jame buvo rašoma: ” Šiandien 07.30- 22.00 val. pristatysime siuntą Nr. 05…… Turėkite asmens dokumentą”. Deja, bet pirkėjas kurjerio nesulaukė, niekas net nebandė su juo susisiekti ir pranešti apie nesklandumus. Tas pats žmogus, užsisakęs telefoną, dieną vėliau kitoje, jau uogų produktais prekiaujančioje parduotuvėje, užsisakė prekių rinkinį. Pasirodo ši internetine prekyba užsiimanti bendrovė taip pat bendradarbiauja su DPD kurjerių įmone. Šį kartą iš siuntinius vežiojančių, pirkėjas sulaukė pranešimo išmaniąjame telefone viber programėlėje. Pranešime buvo rašoma: ” spalio 7d. bus pristatyta siunta. Pristatymo dieną gausite SMS su laiku. Valdykite siuntą iki 24h.”. Deja, ir šios siuntos klientas nesulaukė. Kitą dieną pirkėjas nusprendė pradėti savo prekių paieškas. Kreipėsi į telefono pardavėjus raštu. Jam buvo atsakyta, kad su prekės užsakovu kurjeris bandė susisiekti telefonu, nepavykus tai padaryti, vis tiek atvžiavo su preke ir deja, pirkėjo nerado.
Tačiau tai buvo melas, joks kurjeris nei bandė susisiekti, ne juolab buvo atvykęs. Prekių paiešką pirkėjas pratęsė kreipdamasis jau į DPD. Tai ką išgirdo telefonu, ne juokais nustebino. Operatorė iš kurjerių įmonės pranešė, kad atsitiko taip, kad abiejų prekių pakuotės buvo pažeistos, todėl DPD kreipėsi į pardavėjus, ką daryti su jų prekėmis. Pokalbį galite paklausyti žemiau:
Vyras sumokėjęs už prekes nusprendė vėl kreiptis į pardavėjus. Uogomis prekiaujantis ūkininkas Nerijus Blažys pasitikrinęs patvirtino, kad yra gavęs iš DPD laišką su nuotrauka, kuriame fiksuotas sudužęs uogienės stiklainukas, todėl pokalbio su klientu metu buvo nuspręsta, kad prekės grįžtų pas pardavėją. Uogienes internetu užsisakęs pirkėjas nusprendė jas nuvykti pasiimti į vietą. O štai su išmaniuoju telefonu viskas buvo įdomiau. Apie jokį laišką iš DPD parduotuvės RDE.lt atstovai nieko nežinojo. Jie patikino, kad tokio laiško nėra, o prekė greičiausiai netrukus bus pristatyta. Užsisakiusiam prekes, liko gūsčioti tik pečiais, kuo tikėti, o kuo ne liko neaišku. Pokalbį su RDE.LT atstove galite pasiklausyti žemiau:
Po šio pokalbi iš RDE.lt žadėjusi perskambinti mergina taip ir neperskambino. Blogiausia, kad kur yra prekė niekas dorai paaiškinti ir negali. DPD atstovai neaišku dėl kieno iš jų įmonės kaltės greičiausiai prekę prarado ir dabar pateikdami įvairiausias versijas bando išvengti atsakomybės. Vieno iš pokalbio telefonu su RDE.lt atstove, kuomet buvo pareikalauta klientui grąžinti pinigus už nepristatytą prekę buvo pasakyta taip:
„Pinigus grąžinsime tada, kai jums bus pristatyta prekė ir jūs jos atsisakysite, pažymėdami apie tai atitinkamame blanke” .Į klausimą kaip atsisakyti prekės, jei kurjeris prekės nepristato, RDE.lt atstovė atsakymo neturėjo.
Pirkėjui liko vienas kelias, kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Tą vyras ketina ir padaryti.
meslaisvi.lt