Kol Lietuvoje bus kariuomenė, bus ir UAB „Kautra”
Tuštėjanti Lietuva paliečia be išimties visas gyvenimo sritis. Turbūt daugeliui stebint pustuščius keleivinius autobusus, važinėjančius Lietuvoje, kyla klausimas, kaip išsilaiko bendrovės, teikiančios keleivių pervežimo paslaugas. Atsakome, išsilaiko ir ne tik išsilaiko, bet visai neblogai gyvena. Viena tokių sėkmingai gyvuojančių įmonių yra Kauno bendrovė, UAB Kautra. O būti sėkmingai pasirodo jai padeda Lietuvos Kariuomenė. Vos per du metus su Lietuvos kariuomene UAB Kautra pasirašė sutarčių už beveik milijoną eurų. Kareiviai važinėja visur, į pratybas, į ekskursijas, į įvairias komandiruotes. Štai ko verta kariuomenės ir „Kautros” pasirašyta keleivių pervežimo sutartis 2015 metų liepą. Jos dydis 580 tūks. eurų. Kitos sutartys mažesnių apimčių, tačiau jos pasirašomos net po kelis kartus per mėnesį, kiekvieną mėnesį. Kareiviai keliauja ir keliauja, sutartyse nurodyti maršrutai kuo įvairiausi: iš Ruklos į Pabradę, iš Ruklos į oro uostą, kelionės į Kauno pilį. Vežioja Kautra ir toliau, sutartyse pastebėjome maršrutų į Latviją, Norvegiją, Vokietiją ir kitas ES šalis.Buvo maršrutų ir egzotiškesnes vietas, Romą, Veneciją, Lurdą Prancūzijoje.
Jau keletą metų Lietuvoje kalbama apie finansavimo didinimą kariuomenei, nuosekliai jis ir vykdomas. Dėl to akivaizdu, kad Kauno keleivių pervežimo bendrovei dėl mažėjančių gyventojų skaičiaus Lietuvoje bankrotas negresia, Kautrai „pagalbos ranką” visuomet išties kariai.
meslaisvi.lt